Beckers Adviesgroep

Wij zijn een administratiekantoor in de breedste zin, gevestigd in Enschede. Als partner van de MKB-ondernemer begeleiden wij deze bij alle administratieve verplichtingen. Met veel ervaring op administratief en fiscaal gebied en met kennis van vele branches leveren wij graag een bijdrage aan de ontwikkeling van de onderneming.

Als professionele en klantvriendelijke organisatie denken wij pro-actief mee met de ondernemer door als partner verder te gaan dan strikt noodzakelijk en als het ware in de schoenen van de ondernemer te gaan staan. Wij streven naar verhoging van klanttevredenheid door diensten te leveren met hogere toegevoegde waarde.

Wij begeleiden de ondernemer bij al zijn administratieve verplichtingen. Wij kunnen voor u de boekhouding verwerken of begeleiden u bij het in eigen beheer boeken van de administratie. U werkt met eigen gekozen software of maakt gebruik van onze online service.

Ook de salarisadministratie kunnen wij volledig verzorgen en tevens zijn wij behulpzaam bij het invullen van diverse formulieren in dit kader of het opstellen van een arbeidscontract.

[infopane color=”grey” ] [custom_list icon=”asterisk” iconcolor=”theme”]

  • Onze diensten kunnen wij aanbieden op hoog niveau gezien de combinatie van de nieuwste software, diepgaande kennis en jarenlange ervaring.
  • De gehanteerde tarieven zijn overeenkomstig het niveau van de werkzaamheden en door duidelijk afspraken te maken en gespecificeerd te factureren kan over de hoogte van onze kosten geen verschil van mening ontstaan. [/custom_list][/infopane]

Aangeboden diensten:

[custom_list icon=”asterisk” iconcolor=”grey”]

  • Het geheel of gedeeltelijk verzorgen van financiële administraties;
  • Verzorgen van salarisadministraties;
  • Opstellen van jaarrekeningen;
  • Opstellen budgetten en tussentijdse rapportages;
  • Opstellen van publicatiestukken;

Fiscaal:

[custom_list icon=”asterisk” iconcolor=”grey”]

  • Aangiften inkomstenbelasting;
  • Aangiften vennootschapsbelasting;
  • Aangiften omzetbelasting en intracommunautaire prestaties
  • Aangiften dividendbelasting;
  • Aangiften erf- en schenkbelasting.

[/custom_list]

[infopane color=”grey”]

Verder zijn wij een deskundige gesprekspartner in kwesties als:

[custom_list icon=”asterisk” iconcolor=”theme”]

  • het kiezen van de juiste ondernemingsvorm;
  • het starten, uitbouwen dan wel beëindigen van een onderneming;
  • adviseren inzake verzekeringen;
  • adviseren inzake subsidies;
  • aanvragen krediet;
  • adviseren in het kader van estateplanning.

[/custom_list]

[/infopane]

Time u0026amp; Billing:

Wij maken duidelijke afspraken over de uit te voeren werkzaamheden en het aantal te verrichten uren. Automatisering speelt hierbij een belangrijke rol.

De gehanteerde tarieven zijn overeenkomstig het niveau van de werkzaamheden.

Bij voldoende duidelijkheid over de opdracht, zijn wij bereid een jaarbedrag overeen te komen. Vanzelfsprekend kunt u dit bedrag in maandelijkse voorschotten voldoen.

Op onze declaraties doen wij u een opgave van de door ons bestede uren.

Heeft u vragen over onze declaraties, neem dan contact met ons op. Wij kunnen u nader informeren. Het eerste kennismakingsgesprek is gratis en vrijblijvend.